الاثنين، 24 نوفمبر 2014

كلمات اغنيه من غيرك MP3 الجديده لتامر عاشور 2014

كلمات اغنيه من غيرك MP3 الجديده لتامر عاشور 2014

كلمات اغنيه من غيرك MP3 الجديده لتامر عاشور 2014 من البوم "تامر عاشور"
عشت معاكـ حكايات
كلمات "نادر عبدالله" -  توزيع "طارق عبد الجابر" - الحان"وليد سعيد"
-
كلمات اغنيه من غيرك 
وانا من غيرك الدنيا لما اتخيلها بلاقىنى  صعب اكملها 
وانا لو قدرت اعيش بعدك ده انا اموت ولا اعملها 
وانا من غيرك احلامى مش عايز احلمها تبقى الحياه زى عدمها 
كلمه حبيبى استحرمها مع حد تانى غيرك اقولها 
بس وانا معاك انا نفسى عمرى ما يخلص جوايا كلام مبيتقالشى لكن يتحس 
لو فيه حاجه مش حلوه فى عينى كفايه اشوفك بس علشان تحلى فى عينى لما انت تبصلها 
وانا من غيرك فكره اما يتاخد ليها بحس انى هروح فيها وبخاف كمان اووى من بكره واللى هيجرالى بعديها 
وانا من غيرك دى فكره لازم استبعدها وانا من زمان قلبى رافضها قضيت كتير ايام قبلك ان بدعى ربنا لا يعيدها 
بس وانا معاك انا نفسى عمرى مايخلص جوايا كلام مبيتقالشى لكن يتحس 
لو فى حاجه مش حلوه فى عينى كفايه اشوفك بس علشان تحلى فى عينى لما انت تبصلها 
-
أسمع الأغنية على اليوتيوب


-

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق


جميع الحقوق محفوظة لمدونة عالم الإحتراف ©2013-2014 | إتصل بنا | سياسة الخصوصية